Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Klachten? Daar komen we samen wel uit!
Bij Petzaria doen we altijd ons best om jou en je huisdier blij te maken. Maar soms gaat er iets mis. Dat is vervelend, en daar willen we graag iets aan doen!
Hoe laat je het ons weten?
Heb je een klacht over een product, een levering of iets anders? Laat het ons vooral weten. We lossen het graag voor je op. Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:
- Mailen: info@petzaria.nl
- Bellen: 06 - 309 444 15 (ma t/m vr van 08:00 - 21:00 uur)
Wat kun je verwachten?
- We horen je! Zodra je je klacht hebt ingediend, sturen we je binnen 1 werkdag een bevestiging.
- We kijken ernaar: Binnen 3 werkdagen komen we bij je terug met een oplossing.
- Samen fixen we het: We doen er alles aan om je klacht goed op te lossen en houden je op de hoogte.
Toch niet tevreden?
Ben je niet blij met hoe we het hebben opgelost? Dan kun je je klacht doorsturen naar de Stichting Webshop Keurmerk. Petzaria is aangesloten bij dit keurmerk, dus je kunt daar altijd terecht. Zij kijken er dan samen met jou naar.
Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is bedoeld om online geschillen op een eenvoudige manier op te lossen. Je vindt het ODR-platform hier: http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, staat het je vrij om deze daar te melden.
Meer informatie vind je op www.keurmerk.info.